Aarhus University Seal

iClimate-initiativet: Hvordan griber din virksomhed klimaudfordringen an?

Hvor skal man begynde, hvad bliver fremtidens regler - og hvad siger banken? Gratis klimawebinar 22. september kl 10-12 for alle med interesse i at få virksomheden på klimasporet.

Mød, hør og diskutér klimamålsætningens konkrete udfordringer med fagfolk og forskere, og vær med til at skabe grundlaget for at gennemføre en samlet og systemisk klimaindsats i din virksomhed – og på tværs af erhvervssektorer i Danmark.

Værdikædeanalyser, teknologi, vækst, konkurrence og vilkår er i fokus, når en række små og mellemstore virksomheder sammen med forskere fra Aarhus Universitet inviterer til klimawebinar i iClimate-initiativet - en forskningsbaseret tilgang til at løse erhvervslivets klimaspørgsmål. Til dette webinar får vi også perspektivet fra et pengeinstitut på erhverskundernes klimaarbejde.

Erhvervsliv, forskere og myndighedernes klimarådgivere vil i løbet af 2021 deltage i en række sektorspecifikke webinarer, som skal identificere barrierer, muligheder og videnbehov i den enkelte sektor og komme med løsningsforslag for at leve op til den danske klimalovens 70%-målsætning i henhold til Parisaftalen.

Program og tilmelding her.

Webinaret er gratis og afvikles i samarbejde mellem de deltagende virksomheder og iClimate Service Center, Aarhus Universitet.

Oops, an error occurred! Code: 20240329001443bddddec7